A németországi Hamelnből kezdődött a cég története, 1880-ban Johann Popken megalapította a Popken Textilházat. Három generációval később az Észak-Németországban található Oldenburgban nyitották meg az első baba-mama üzletüket. Mivel több olyan női vásárló járt az üzletbe, akik nem voltak áldott állapotban, felfigyelt Ulla Popken eme „rendkívüli” tendenciára, s rájött, a nagyobb konfekcióméretű ruhákra is van kereslet, főleg, ha divatosak. Azóta több országban is megnyitották (online) üzletüket. Az egyetlen magyarországi forgalmazó a Maxi-Fashion Kft., üzlethelyisége a budapesti Mammut I. üzletházban hétfő és szombat közt délelőtt 10 és este 8 óra közt, vasárnap 10 és este hat közt van nyitva.
Kifejezetten a jó ár-érték arányban megvásárolható árukat forgalmaz a Ulla Popken áruházlánc és weboldala divat42.hu.
Fiatalos Divat 42-es mérettől – a mottónak eleget tesznek, egészen a 64-es méretig válogathatunk kedvünkre.
A Kimbino fontosnak tartja a környezetkímélést, zöld gondolkozását azzal mutatja, hogy az amúgy papíron elérhető szórólapokat, katalógusokat digitális formában publikálja saját oldalán. Így nem kell az üzletek weboldalait egyesével felkeresni, papírújságjait egyesével begyűjteni. Pár kattintás (vagy koppintás) és máris szemünk elé tárulnak a jobbnál jobb ajánlatok. Nézzük meg az Ulla Popken katalógus 2025 gyűjteményt! Facebook oldaluk szerint akár 50% kedvezményt is adnak a kifutott szezon darabjaira. Vagy böngésszen további remek ajánlatok között a hasonló kategóriájú üzletek reklámújságaiban: Bonprix, C&A, CCC, Decathlon, Dedoles, Deichmann, Ecipo, F&F, GymBeam és Hervis Sports.